Nordhorn | Dag 4

29 mei 2022 - Nordhorn, Duitsland

Vandaag wakker geworden door de regen 😖🌧

Na het ontbijt besloten we in Nordhorn een rondje te lopen en ook rond de Vechtesee. Bij Pier 99 aan het meer hadden we al eens een overnachting gehad en dachten nog eens Ff terug te gaan en daar een biertje te drinken. We liepen dit keer sneller richting stad om via de Vecht(e) naar de Vechtesee te komen. Vandaag geen zon maar wel een klein buitje helaas.

Bij de Vechtesee aangekomen zagen we natuurlijk veel beestjes, die op de foto moesten. Bij Pier 99 aangekomen bestelden we een MaisEls Weisse Dunkel en Nacho’s met kaas uit de oven. Helaas het laatste hadden ze niet. Wel gegrilde groenten en schapenkaas met brood. Dat maar dus. Helaas was het brood niet zo knapperig als we gehoopt hadden. Gelukkig hadden we maar 1 portie met z’n tweeën besteld. Meer dan genoeg.

Heerlijk gewandeld want de rest van de wandeling werd het al weer van lichter.

We waren snel klaar met de foto’s , want we hadden er niet zo veel gemaakt. De beestjes vonden het weer blijkbaar ook niet zo lekker. 🥶

Toch een paar bijzondere tegengekomen: een paalziteend, intieme groene zuringhaantjes en geisha.

F16ECBBE-5C8C-4559-B7F4-400DC6DB0CE4F611FF08-44A1-4107-B082-C27B36BEB66D

Na zo’n 5,5 km kwamen we in het appartement terug. Lekker in onze huispakken foto’s kijken    onder het genot van een biertje en een kaasplankje.

Morgen weer een nieuwe dag.

1. Yvonne Morra:
    29 mei 2022
    Overal lekkere biertjes dus…. Hahaha proost!