Dag 13 - Tannheimer Tall

23 juli 2015 - Pfronten, Duitsland

image

We dachten eens iets anders te doen en met de Vital vakantiereizigers mee te gaan. De eigenaar van hotel hotel Dirk-Jan nam ons, een echtpaar uit Noord-Holland en een Russisch gezin, mee in zijn bus. De fietsen waren op een trailer geladen. Bij Grän werden we gedropt, kregen een route mee en fietsen maar. Het was weer heerlijk zonnig. Na een tijdje bij een pittige klim, kwam het echtpaar voorbij op hun e-bikes ... grrr...

De route leidde tot Unterjoch en terug richting Tannheim. Op de route kwamen we een automaat met fietsbanden tegen! Nog nooit gezien, maar wel heel slim!

Het grootste deel van de route kenden we helaas ... van de drie dalen route. Van Tamnheim naar de Vilsalpsee. Toen we van de Vilsalpsee terugkwamen zagen we Het weer onheilspellend betrekken. We fietsten via Grän, lekker downhillen over de hoofdstraat (46 km/u want wind tegen), onder de hoofdweg door en door het bos over grindpaden. Dat is toch een mooie route ook al doe je die voor de derde keer.

We waren als eersten weer terug en het was inmiddels best koud geworden (vergeleken bij de dagen hiervoor dan). Toch lekker gefietst en al met al toch weer bijna 60 km!

1. Oom Piet:
    25 juli 2015
    Fantastisch wat jullie allemaal meemaken.
    Ik vraag mij wel af of die bandenautomaat ook de banden om je wiel legt .Maar ga zo door en veel plezier en mooie dingen zin.
    Oom Piet